Friday, June 17, 2011

Nissan!!

oh yeahh!!sekarang nie aku nak tulis pulak psal kereta feveret aku:) dan aku harap aku akan dapat memilikinya satu hari nnt.AMINNN.kereta dye mungkin mahal kot hrga dye.dlm ratus ribu jgk lahh.pergh.kalau nk kumpul duit smpai ratus ribu,mmg berkurun lah.haha.aku sekarang nie minat kat dua kereta nie dari dulu lagi.pertama aku minat dekat Nissan FairLady350z.kedua pulak,aku minat dekat Nissan Skyline GTR R35.semuanya jenama NISSAN.haha.kalau nk beli dua2 sekali mmg xpasti lah.pergh-,- tapi,kalau aku rajin belajar and kerja bgus2,insyaAllah aku boleh beli dua2 sekaliiii.AMINNN:) tapi,kekurangan dua2 kereta nie,dye cuma boleh dduk dua orang je.2 lah ssh sikit.haiyaa!!tapi xpelah,dah minat.nak buat mcm mane:) ape pun,aku harap salah satu dari korang akan jadi milik aku nnt.InsyaAllah:)