Thursday, July 28, 2011

Nan Neol Salanghae :)

Hai hai hai:) nak cerita nie.hari ahad 24/7/2011,aku dah dapat seorang anak buah baru:) itulah kali pertama aku dapat anak buah.lagi2 dapat anak buah perempuan.lagi lah aku suka.hoho;p biaselah.dalam ahli keluarga aku,aku cuma ade seorang perempuan saja iaitu kakak aku.tapi,perangai dia entah pape.geram aku.tapi,walau apa pun,aku tetap sayang anak dia tu.aku anggap anak dia tu mcam adik aku:) and name dia belum letak lagi.lembap betul kakak aku tu.bkn nk letak.apelah-,- setiap malam kan,mesti dia menangis.susah betul nk tido.tapi,aku selalu bngun and tgk dia kalau dia menangis:) time dia menangis paling aku suka.dh la comel:D huhu.yg paling aku geram sekali,aku cuma tolong tidur kan anak buah aku.tapi,kakak aku entah tbe2 marah aku.cacat betul.menyampah aku dgn dye.wuek!!