Monday, August 1, 2011

CameronHighland :)

Haai haai semua:) hari nie nak cite pengalaman aku time pergi cameron highland:) sebenarnye,aku dh lame pergi.cuma lambat nak tulis kat blog nie je.hee;p dalam sejarah hidup aku kan,tu lah first time aku baru pergi cameron.teruk kan?hahaha.ape pun,ianya tetap menyeronokkan:) sebenarnya,ayah aku nie jenis yang xsuke berjalan.walaupun cuti,aku tetap duduk rumah dgn family.sedih betul:( haiyaaa~ tapi xpe,anyways,aku dpt jgk pergi cameron.tu pun mak aku yang ajak naik bas.aku cume pergi berdua dgn my mom saje:) ayah aku pulak duduk kat rumah.aku nie jenis yang pelupe.aku nie lupe plak yang kat cameron highland tu sejuk.bole plak aku pkai bju biasa2 je.aku tgk org lain semua pkai baju berlapis2.ade jgk yg pkai sweater(betul ke ejaan dye?).aku nie cuma pkai bju t-shirt dgn selua jeans.smpai2 je aku kat sane,aku terus selsema and demam.hahaha,memang teruk betul:) dh lah air dekat situ macam Kutub Selatan.teruk ohhh~ tapi xpelah.sekurang2 nya,aku ade jgk pengalaman pergi ke cameron.nnt orang tnye "kau penah pergi cameron ke?" boleh lah aku jwb, "ish,penah laa.ingat aku nie duduk negara iban ke xpenah pergi cameron?hahaha". aku ade jgk tangkap gambar time kat cameron highland haritu:) yela,nak buat kenangan kan.tapi,kamera aku xsecanggih korang punye.jadi,gambarnye pun xsecanggih kameranya:p
Cameron Highland:)